My Advertising Pays, It Pays To Be On M.A.P!

Oct 25, 2010

Concursuri tzepe

Mai nou vad pe site-urile cu schimb de trafic concursuri cu clickuri.

Exemplu gbx.ro, zuum.ro, si probabil ca mai sunt multe. Va recomand ca inainte sa va uita-ti pe forumuri ce scrie despre ele.

De proba am intrat si eu pe unul, mi-am facut treaba si am castigat nimicul cosmic.

Am studiat pagina si am observat 2-3 reclame Google Adsense, care m-au luminat. Adica la cate clickuri au, pot depasi 50 euro pe zi. Oamenii fac bani din adsense, dar fara intentie sa dea si la altii. Se vede de pe forumuri, unde "castigatorii" de prin iulie isi asteapta premiile.

Eu m-am inscris pentru un iphone si iata preturile normale la Orange

Fără abonament - preţ standard

* iPhone 3GS 16GB - 549 Euro
* iPhone 3GS 32GB - 649 Euro


In rest nu mai am ce sa zic. Fiecare trage concluzia.

1 comment:

Dan said...

A castigat cineva ?